الأربعاء، 16 مارس 2011

و ليه أحلامى مابتكملش؟؟

و لما كنت جنبككانت دى المرة الوحيدة اللى احس فيها بالدفا و الامان جنب اى حد

و احب اقولك انى ماكنتش بعرف ابكى قبلك كتيرلكن دلوقتى الوضع اختلفكتير

و يمكن دى كانت المرة الوحيدة اللى اتمنيتك تثور عليا و تشدنى من ايدى و انا بفلت

و يمكن كنت باسكت كتير أو اسألك كتيرعشان كنت بحب اسمع صوتكدلوقتى عرفت انا ليه كنت بعمل كده

و مش ممكن انسى وحيات كل التفاصيل الصغيرةمن اول اغنية لغاية رعشة صوتى و انا خايفة عليك أو زعلانة منك

و دايما حافتكر كل اللحظات الحلوة حتى لو انت نسيت.. أو حتى لو ماكنتش بتعنيلك حاجة من الاساس

و ساعات احس ان أيامى راحت منى ع الفاضىبس يرجع احساسى يزعل منى و يدافع عنك

و القلب من بعدكحسيته عجّز قوىو الغنا مابقاش له طعمطب فيها ايه الحياة عشان تتعاش؟؟

و زى مانت محتاج بداية جديدةأنا محتاجة الجزء اللى انكسر فيا يرجعلىبس ده ظلمعشان اللى انكسر احيانا كتيرمابيتصلحش!

هناك تعليق واحد: